fredag 4 september 2009

Träningsvärk

Vi har precis varit på ett mördarpass på Gold's. Det var svettigt skulle man kunna säga. Det regnar ute, men vi var inne och var pisseblöta. Svettigt alltså!

Det var som sagt jobbigt. Jag kände mig som en kärring när jag gick nedför backen på väg hem. I duschen så var det precis så jag kunde lyfta armarna och schamponera håret. Precis så jobbigt var det. Inte nog med att det var jobbigt. Helt plötsligt fick man en stor kameralins upp i ansiktet. Ola var där och tog kort på oss. Det var nästan så det långa, fula, fingret åkte fram. Men i just den övningen så använde jag händerna, så jag kunde inte.

Sedan sprang hurtigbullarna som jobbar på Gold's runt och puschade på oss. Det var så man i det läget ville slita ur stämbanden och bryta både armar och ben på dom.

Nu känner jag att det blev väldigt negativt. Det positiva är ju att bakom all träningsvärk så finns en tränad kropp som klarar av att åka skidor en hela säsong. Vad är det man säger? Efter regnet kommer solsken :)

/Jossan

1 kommentar:

  1. haha, Andreas och Maxim är riktiga sadister. Gav faktiskt Andreas en blåtira en gång när han skulle "puscha på mig". Det var dock inte min mening.

    SvaraRadera